1. Müügitingimused

1) Müügitingimused kehtivad www.home4kids.ee veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtja Beebilounge OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.home4kids.ee veebipoe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtiv võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendi ja Veebipoe vahelisi suhteid väljakujunenud head tavad, toodete lisainfo ja Veebipoe Kuidas vormistada tellimus, Makse- ja tarneviisid juhendid ning Konfidensiaalsus tingimused.

3) www.home4kids.ee veebipoe haldajaks on Beebilounge OÜ (registrikood 11551708, asukoht Linnamäe 37-94, Tallinn 13912; tel. +37256633012; e-post: info@home4kids.ee).

2. Hinnainfo

1) www.home4kids.ee veebipoes müüdavate kaupade hinnad on märgitud eurodes (€).

2) Ostuhinnale lisandub transporditeenuse hind vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile.
Transporditeenuse hinna suurus sõltub ka kaubaga saadetava pakki suurusest ning kaalust.
Transporditeenuste eest tasutakse koos kaubaga Veebipoe arve alusel ettemaksuna. Kaup saadetakse välja tellimuse 100%-lise laekumise järgselt.

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamise hetkest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (kaks (2) päeva pärast tellimuse vormistamist).

4) Veebipoel on õigus ilma etteteatamata muuta kaupade hindu. Juhul, kui kaupade hinna muutmine toimub pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist, kohustub müüja müüma kauba Kliendile hinnaga, mis kehtis Kliendi poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel, s.o hetkel, kui Kliendi tasus kaupade eest. Kui müüja poolt muudetud hind on soodsam Kliendi poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel kehtinud hinnast, ei ole Kliendil õigust nõuda müüjalt hinnavahe hüvitamist või kauba müümist pärast ostu-müügitehingu sõlmimist kehtestatud soodsama hinnaga.

5) Veebipood jätab endale õiguse loobuda müügist kui toote hinna sisestamisel on juhtunud inimlik eksitus või tehniline viga süsteemis – kui pakutava kauba hind on muutunud võrreldes vastava kauba tavalise turuhinnaga ebamõistlikult odavaks ja kauba juures ei ole eraldi märget eripakkumise või allahindluse kohta (näiteks kui 30 eurot maksev voodipesukomplekt on ootamatult müügis 3 euroga on tegemist ilmselgelt veaga). Sellest tulenevalt eeldame, et klient mõistab, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele.

3. Müügilepingu jõustumine

1) Ostu-müügileping jõustub hetkest kui tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa on laekunud Veebipoe arveldusarvele. Juhul kui makseviisiks on valitud „Tasumine sularahas“ leping jõustub kogu summa kullerile tasumise hetkest.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud kahe (2) päeva jooksul alates tellimuse vormistamisest, annulleeritakse ning ostu-müügilepingut Veebipoe ja Kleindi vahel kauba suhtes ei sõlmita.

4. Kauba valimine ja tellimuse vormistamine

1) Tutvuge toote kirjeldusega ning veenduge, et kõik parameetrid (materjal, suurus, värv jms.) sobivad. Lisage soovitud toode ostukorvi. Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

2) Tellimuse vormistamiseks on vajalik minna ostukorvi, kus on näha tema valitud tooted ning vajutada „Vormista tellimus“.

3) Tellimuse vormistamise jätkamiseks täitke nõutud andmeväljad. Soovi korral on võimalik registreerida ennast püsikliendiks, luua oma konto ning siis vormistada tellimus.

4) Valige sobiv transpordiviis. Transpordiviisi valimisel palume arvestada tingimustega, mis kehtivad selle või teise transpordiviisi puhul ning transporditeenuse maksumusega.

5) Edasi tellimuse vormistamiseks tuleb kinnitada, et olete tutvunud Ostu-müügitingimustega (märkides V vastavas lahtris).

6) Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis. Juhul kui makseviisiks on valitud „Tasumine arvega“, arve  saadetakse koos tellimuse kinnitusega tellimuse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile.

7) Tellimuse eduka sooritamisel saadetakse selle kohta kinnitus tellimuse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile.

8) E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe järgmise tööpäeva jooksul.

5. Kohaletoimetamine

1) Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Veebipood tellimuse ning saadab kauba valitud tarneviisi kaudu.

2) Veebipoe lehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole. Tellimus saadetakse tellimuse vormistamise käigus märgitud pakiautomaati või postkontorisse. Viivituseta kohaletoimetamiseks palume olla tähelepanelikud andmete sisestamisel (eriti mobiiltelefoni number ning sobiv pakiautomaat).

3) Juhul kui makseviisiks on valitud „Tasumine sularahas“ tellimus saadetakse kulleriga kahe tööpäeva jooksul peale tellimuse kinnitamist tellimuse vormistamise käigus märgitud aadressile. Samuti eelnevalt kokku leppides Veebipoega, on võimalik tellimust kätte saada ka Veebipoe laost.

4) Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

6. Tagastamisõigus

1) Peale tellimuse kättetoimetamist on Kliendil õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.

2) Klient peab kauba kättesaamisel ja selle kasutusse võtmisel arvestama, et tuleb avada kauba pakendi ettevaatlikult seda kahjustamata, et säilitada kauba pakend, samuti kaubale paigutatud kleebised, et vältida probleeme lepingust taganemise soovi korral.

3) Kui  tagastatav kaup (ja/või kauba pakend) on vigastatud või kahjustatud Kliendi poolt tulenevatest asjaoludest, on müüjal õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine Kliendi poolt kauba eest tasutud ning Kliendile tagastamisele kuuluva summaga. Klient vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, kui väärtuse vähenemine on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja asja omadustes veendumiseks.

4) Kauba tagastamiseks tuleb esitada avaldus 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Avaldust saab vormistada Veebipoe lehe kaudu. Selleks tuleb valida „Minu tellimused“, leida tellimuse numbri järgi tagastamisele kuuluv tellimus ning jälgida selgitavaid juhiseid. Samuti on võimalik edastada tagastamisavaldus e-posti kaudu: sales@home4kids.ee märkides avalduses kauba tagastamise põhjus.

5) Kauba tagastamise puhul jääb kauba kohaletoimetamisega seotud transpordikulud kanda Kliendil.

6) Klient kohustub tasuma ka kauba tagastusega seotud transpordikulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud Kliendi tellimusele või kaubal esines defekt, mis oli kinnitatud tagastatud kauba kontrollimise käigus.

7) Veebipood kohustub tagastatud kauba eest tasutud summa tagastama Kliendi arveldusarvele mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist.

7. Vääramatu jõud

1) Veebipood www.home4kids.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.